Translate

неделя, октомври 07, 2012

Домати с босилек



Не знам дали това е точно салата, вероятно може да мине и като разядка, най-вече заради вида си. Става дума за любимите ми розови домати, в комбинация със сирене, чесън и босилек. Особено последното.

Винаги използвам от розовите домати, защото имат съвсем друг вкус от обикновените, както и винаги ги беля. Не правя компромис за нито едно от двете.  
Следва нарязване на шайби на всеки от доматите, с дебелина около половин сантиметър. Подреждам ги в по-широчка чиния, като плато.
А това е пастата от размачкано обикновено краве сирене, солидна доза зехтин, шепа ситно нарязан пресен босилек (може и сух) и две-три смачкани скилидки чесън. Ароматът, който се носи от тази непретенциозна смес е меко казано божествен. От нея гребвам с лъжичка и поставям върху всеки от доматените резени. Ако ще поднасям салатата пред гости, доматите ги режа непосредствено преди сядане на масата, защото ако престоят, губят от вида си. Пастата обаче я подготвям поне час по-рано и я оставям в хладилника хубаво да се смесят ароматите.
Остана да си призная, че любимото ми питие е мартини, което може би не е най-подходящото за тази експлозивна разядка, но на мен ми се услажда винаги и този път също не го пропуснах. 

Наздраве от мен и да знаете, че тези домати са просто един път! :)

3 коментара:

  1. Любими, вълшебни съставки !
    Домати, зехтин, босилек и чесън ммммм... ти си садист Гуени :)) В добрия кулинарен смисъл ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Гуени, вълшебно е! Никога не съм правила такова нещо, но ще пробвам още утре! Изглежда лесно и много хитро, поздравления и мерси за идеята! :)))

    ОтговорИзтриване

Зарадвайте ни с коментари!