Translate

неделя, март 17, 2013

Какаови кексчета с орехи

Откакто Кайти пусна мъфините в нашия блог, мен не ме свърта да експериментирам с разни стари и изпитани рецепти за домашни кексове, но поднесени малко по-различно, мъфински, така да се каже! :)
Днес си поиграх да префасонирам една широко разпространена рецепта за всеизвестния и обичан у дома сладкиш "Негърско дупе". Името винаги е предизвиквало ехидна усмивка у мен, но нищо не мога да направя, именно така е известен този вкусен какаов сладкиш.

В оригиналната рецепта върху сладкиша има какаова маслена заливка, която обаче аз елиминирах още преди време, защото моите деца винаги успяват да се намацотят и това се явява проблем. Същата тази заливка просто я добавям към основната смес, бъркам хубаво до получаване на абсолютно хомогенна смес и след това пека. Днес доразширих рецептата, като добавих натрошени орехи и вместо в традиционната кръгла тавичка, реших да излея готовата смес в хартиените формички за мъфини. Времето за печене остава същото.

Нескромно си признавам, че резултата много ми допадна, а за вкусовите качества на сладкишчетата -  гарантирам на 100%. Бон апети!


4 коментара:

  1. Браво ! Изглеждат вкусни и красиви.
    А мога ли да те помоля да продължиш да експериментираш с мъфините ? Би ли направила и някакви с плодове - замразени, конфитюрени или пресни - моля, моля, моля :)) Аз няма за кого да ги правя такива, а много ми е любопитно. Обещай да помислиш :)
    Иначе у мен името "негърско дупе" предизвиква ....само усмивка хихихи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дарлинг, у дома аз съм тази, която не долюбва плодовете, поради което едва ли щеше да ми мине през ума да направя плодово-мъфински опит. Но след такава пламенна молба, обещавам да експериментирам! :))Досега откъм плодове имам успех само с едно ягодово шотче с маскарпоне, дето ти бях обещала да те черпя. Ама нека дойде лятото, с истинските ягоди, че сега с тия имитации по пазарите, бльок, не е същото!

      Изтриване
  2. Много сладурски!Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Зарадвайте ни с коментари!