Translate

сряда, февруари 03, 2016

Конкильони с пушено месо и сметана


     След лазанята, конкильоните станаха следващото любимо италианско ядене у нас. Тези огромни раковини може да напълните с каквото си искате - от най-обикновен сос болонезе, до всякакви пълнежи със зеленчуци. Тъй като първия път ми се получиха малко сухи, което не допадна на народа у нас, втория път реших да имат повече сос. Самото им приготвяне не е много трудно, но е на няколко стъпки.
   Първата е да се сварят в много вода до почти готови (бъркат се внимателно за да не се разкъсат).Едновременно с това или предварително се приготвя пълнежа, с който ще се напълнят. Моят беше сос болонезе с пушено месо. От него взех половин чаша, която изсипах в тавичката, където щях да ги запичам. Добавих и същото количество сметана за готвене. След това внимателно подредих раковините, които напълних с останалия сос и ги покрих с кашкавал нарязан на люспи (спокойно може и настърган). Поставих във фурната и пекох около половин час на средна температура.
   Тъй като не давам точна рецепта, може да видите вкусното изпълнение и на нашата приятелка Траяна (здравей Траянче:) Преди да направя първите си конкильони се посъветвах с публикацията в нейния блог, която е с любимия ми зеленчук - патладжан и която за съжаление у нас нямаше да се възприеме. Но каквото и да изберете, ако пастата сред любимите ви храни, с тези конкильони ще останете доволни и нахранени.


 

5 коментара:

  1. И у нас са любими, но все по-рядко ги намирам. Твоите са чуууууудни! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси Траянче,имам трима италианци у нас и редовно дебна конкильони на промоция:-D

      Изтриване
  2. Много готино, нито съм знаех, нито съм опитвала такова нещо :))) На тема паста съм зле, едва прохождам, затова - благодаря за идеята!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ooo у нас всички пасти са на почит, а лазанята е издигната в култ :)))

      Изтриване
  3. Много съм им навита, откак мернах рецептата, но още не съм намерила...

    ОтговорИзтриване

Зарадвайте ни с коментари!